Skolan :P

Hej!

Helgen spenderades hos min älskling <3 vi hade en slö och mysig helg.

Idag tog vi bussen till Borås, på vägen fick jag vetat att vi skulle börja kl 9 istället för 10 så jag blev lite stressad. Så Pontus tog bussen till skolan med mig och skulle gå tillbaka till rese sen, men när jag kom upp till klassrumet så fick jag veta att vi inte började fören 10 i alla fall så jag smsade Pontus så kom han tillbaka så följde jag honom tillbaka till rese. När vi kom dit så köpte jag halstabletter på pressbyrån och sen kom Hanna så tog vi bussen till skolan igen :P
Nu har vi suttit och inte gjort så mkt och snart är det mat. Efter det så ska vi på studiebesök på Scandic :) kan bli kul :)

Ikväll blir det Face to Face och sen hem och sova :D

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0