NY START AV BLOGGEN!!!

Känner att jag behöver en nystart på bloggen!
Så från och med nu ska jag skriva om Oriflame produkter och evenemang, mat jag äter/lagar och dela med mig av lite recept. Kommer även att skriva om min träning (i den mån jag sköter det ;P)
Med tanke på att det är dags för bal och student nu så kommer jag även skriva lite om det.

 

Bakgrunds information
Jag har sålt oriflame produkter i snart 1 år men har många produkter som jag har tänkt prova så småning om. Det blir även endel evenemang framöver.
Eftersom jag utbildar mig till kock så tycker jag att det är kul med mat, både att laga och äta :) jag fotograferar nästan all mat jag äter, framför allt på restaurang och kommer att börja lägga upp det här. Jag exprimenterar en del med mat här hemma och kommer dela med mig lite av mina recept.
Efter att ha gått upp 1,5kg på 2 veckor så insåg jag att det var dags att andra om i min kost och börja röra mer på mig.
Jag har börjat gå hos en kiropraktor för att få ordning på min rygg och i samband med det och studentbalen så har jag börjat träna lite i för att komma form.

 

Mitt mål med träningen och den nya kosten är att få en plattare mage men att hålla vikten (med hjälp av zumba flat abs), få en bättre hållning och kondition (med hjälp av promenader och framöver även jogging).

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara K

Låter grymt Mikaela! Skitbra att du försöker! :)

Svar: försöker dra igång bloggen eller träningen?? :P oavsett, tack :)
Mikkan

2013-04-18 @ 19:22:58
URL: http://kissesandcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0