BAL och KLASSSRESA!!!!!

Hej!! som ni säkert förstår så har det varit fullt upp de senaste veckorna!
Först en fantastisk klassresa till Budapest. Man kände sig ganska rik när man kom hem från Forex med 32 000 kr (1002 sek)
 
Fina tjejer på väg ut på krogrunda första kvällen :)
 
Får väl bjuda på en bild på mig med från första kvällen :P
 
Halva klassen samlad vid ett bord på första stället :P
 
Det var mycket vackert att titta på både på marken....
 
... och på husen
 
Vin glasen var gigantiska (fanta glaset är typ normalstort)
Maten var god på restaurangen vi åt på :)
 
t
 
som en liten avslutning på klassrese delen så vill jag bara säga att det var den roligaste resan jag varit på! Det va fantastiskt bra priser, kom hem med 2 par skor (ca 170kr tillsammans) spriten var oxå billig en lite flaska vodka mellan 20 och 25 kr i den lilla när butiken. När vi skulle åka hem så kände jag att jag kan tanka mig att åka tillbaka om någon frågar mig men inte på eget initsiativ men ju längre tid det går desto mer vill jag tillbaka!!
 
 
BAL!!!!
Bortsett från att man fick vänta en evlighet på maten och att alla föäldrar stod innanför avspärrningssnörena så man knappt kunde gå när man skulle ur bilen, att vi inte fick några balbilder inne på grand och att ingen hade koll på åldersgränserna var balen bra! Allt flöt på bra under dagen med frissör besök halv 11 och sminkning halv 4. Bilen och bilturen blev jätte bra men tyvärr lyckades ingen ta någon bra bild när vi kom med bilen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Träffade på Karin :) <3
Hemkomna och trötta
 
Snart kommer även student bilderna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0