Jobb!!!

Hej!!
Nu när studenten är avklarad är det jobb för hela slanten! Jobbade på ett nytt ställe igår, Paolo´s i Borås, det var kul men man känner ju sig lite vilsen när man är på ett ställe första gången, framför allt som de själva inte kommit in i det till 100 än eftersom det är ny öppnat.
Idag har jag jobbat på Torpa, blev en stund mitt på dagen i köket och innan och efter så var jag i caféet.
Imorgon får jag klara mig själv i köket, tänkte inviga mina nya knivar som jag fick från skolan, men Caroline är min om jag behöver henne :P hehe, hon får se upp för mina nya knivar :P När jag kommer hem planerar jag att unna mig ett litet fotbad men får väl se om jag orkar eller om jag bara deckar i soffan :P
 
Har fått väldigt mycket tider i sommar och jag som inte tänkte jobba heltid :P men får tänka positivt! Det blir mer pengar och mindre tid att spendera dem :P hehe
 
Men nu blir det sängen och ta igen lite förlorad sömn för hoppningsvis
 
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0