Praktik

Nu är min APU nästan slut och vad passar bättre än att avsluta även denna praktiken med att bli sjuk, ont i halsen och lite övertemperatur?! Det blir sängen tidigt och lite alvedon :/
 
Har hämtat mitt paket med skor från zalando idag och besvikelsen fortsätter, de billiga paret kom inte och de dyra skorna glappar runt ankeln så om jag ska behålla dem så måste jag göra ett till hål. Deras kompensation var att ge mig samma rabatt på nästa order som jag redan har som student. Så nu har man skrivit ett irriterat mail till dem så får väl se om de kan erbjuda mig någon bättre rabatt, annars skickar jag tillbaka dem. Är inte så sugen på att betala 728 kr för ett par skor som kanske bara används en kväll.
 
Mellis idag blev en skivad banan med lite ringlad chokladsås på :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite rostat bröd med honung för halsen innan jag kryper ner i sängen :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0