Nov. 23, 2013

Hej!
Tänkte jag kunde passa på att skriva lite nu när jag ändå inte kan somna.
Jag blev inringd till jobbet idag eftersom en av de som skulle jobbat blivit sjuk. De va ett upplägg jag inte tidigare varit med om, gästerna skulle ha aktiviteter innan de kom till oss i restaurangen och de va inte hos oss innan ca 21.30 vilket jag tycker är sent när man ska äta julbord. Det var en skön mjukstart med knappt 30 gäster och vi va 2 servitriser. Så nu har man ätit årets första julbord, va ju inte fel med hjort-fiol och rökt hjorthjärta.

Igår var jag i borås och tog en fika med en klasskompis från gymnasiet, sen hämtade vi hennes son och åkte till Knalleland, de e alltid trevligt med lite sällskap när man ska shoppa julklappar! Nu är jag klar med julklapparna till 5 pers, bara drygt hälften kvar, hehe.
När jag kom hem gjorde jag lite små ändringar i mitt rum, så nu börjar de bli ordning, äntligen!

Hoppas att alla som vill kan sova nu, jag ska göra ett försök ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0