Lite uppdatering på träningsfronten

Hej!
Eftersom appen inte fungerade så bra och vi aldrig fick ut våra skoldatorer så blev det inte mycket skrivet. Jag har nu fått en ny dator som jag börjar lära mig att använda så nu ska jag föröka på nytt här.
 
Jag har börjat träna på riktigt nu, 2 dagar i veckan joggar jag och buggen på söndagarna. Har idag gjort en ordentlig mätning av mina träningsrundor för att se hur långa de är och hur långt på dem jag joggar. Sträckan jag brukar kalla 1 km visade sig vara 1,22km, så det känns ju bra att man springer längre än man tror.
Mitt mål är att till sommaren klara av att jogga rundan som är 3,34km, så får väl se hur det går.
Jag har mätt och fotograferat idag med för att ha något att jämföra med till sommaren, men de bilderna kommer senare, om en månad kanske.
 
Har även börjat med en ny taktik för att dra ner på godis ätandet, använder en sparbössa där jag ska lägga pengar varje gång jag får för mig att äta godis. Det fungerar lite så där på kakfronten men med godis är det effektivt eftersom godiset inte är värt att lägga extra pengar på. Jag har en lista att kolla på hur mycket pengar jag ska lägga i; äter jag en godisbit så är det 1:- som ska i bössan och äter jag en tex. daim eller mars så är det 5:- som gäller.
 
Jag håller på att söka massa jobb nu och har under denna veckan fått gå på 2,5 intervjuer (2 intervjuer för samma jobb men med olika människor) så nu väntar man med spänning på att få svar. Jag hoppas faktiskt lite extra på ett av dem. Intervjuerna kändes bra i alla fall, känner att det nog gick bra på bägge, jag har gjort mitt bästa för att kunna få dem.
 
Efter dagens träningspass blev de en smaskig smoothie på hallon, banan och mjölk.
 
Igår kväll såg jag även Frost (Frozen) för första gågen, den va riktigt bra, skrattade mycket. Jag gillar musikaler så att de va så mycket musik gjorde den ännu lite bättre.
 
Nu ska jag nog mysa framför nån av mina nya filmer tror jag
XD Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0