Beach 2014!!

Hej!
 
I lördags körde vi lite nyttigare mello-mys med morötter, gurka, och blomkål istället för chips, men blev chokladbollar med så riktigt nyttiga var vi inte. Jag hade velat att SOD (state of drama) och Linus Svenning skulle gått vidare men jag är nöjd med att bara Linus klarade det med, bara lite skeptisk till hur låten ska kunna vinna, den är jätte bra på svenska, men vet inte om den kan bli lika bra på engelska. Men det är ett senare problem, han har en final att klara med i så fall.
 
I söndags blev det att ställa klockan och titta på vasaloppsstarten.
På eftermiddagen var 3 av våra fantastiska tonåringar med i gudstjänsten en som spelade piano, en sjöng och den tredje läste 2 bibelord. De var jätte duktiga, de hade även valt ut alla sånger.
Efter det fick jag skynda mig iväg till buggen, den här gången var det bara 2 killar för mycket. Det flöt på riktigt bra, killarna har blivit mycket duktigare sen förra året och nu känner jag mig äntligen hemma i mina nya dansskor.
 
Idag började jag dagen med ca 0,5km jogging och ca1km promenad, väl hemma blev det en halv timma träning av bål och stretching av ben. Så nu närmar man sig beach 2014!!!
Nu sitter jag och väntar på att få dra igång en toppen kväll med tonåringarna :)
 
XD Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0