Jobb :)

Hej! 
 
Nu är min första arbetsvecka på mitt nya jobb avklarad, blev 3 dagar med ett härligt gäng på ca 15 gäster. Jag trivs jätte bra redan, det kommer bli en kul sommar!! 
 
Igår körde jag ett härligt zumba pass och 10x5 sit-ups innan jobbet, riktigt nice, men man va rätt trött när man kom hem. Idag blev det till att gå upp kl 5 för att va med på frukosten, kul att få ser hur de olika delarna fungerar, fick vara med på dagsavslut på kassan idag med, så nu vet jag hur det fungerar. 
Nu blir de några dagar ledigt, så får väl se vad jag hittar på, lite träning får det väl bli i alla fall. 
 
Nu blir de att va lite social på fb-chatten och samtidigt skissa lite på en bil-bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0