Succéinlägg och Pollen

Hej!
Förra inlägget var en stor succé! En ökning av unika besökare på hela 733% jämfört med inlägget före. Det hade jag inte väntat mig, men jättekul att så många var intresserade av att läsa! 
 
 
Kom idag även på varför mina ögon svidit så mycket de senaste dagarna och jag varit så trött. En stor applåd för den fantastiska Våren och dess vän Pollen!!!! Så nu är det dags att ringa vårdcentralen för en liten undersökning så man kan få ett recept på lite allergitabletter. 
 
I kväll blir de ett bugg-pass, träningen man väntar på hela veckan är äntligen här!! Kan ju passa på att lägga upp en bild på klubb-tröjan, den är jätte mysig!!! och snygg! på bilden har jag träningskläder under, vilket kanske inte var det snyggaste, men den funkar minst lika bra till jeans. 
 
Gjorde lite chokladbollar igår och ändrade om lite i receptet, skulle jag inte gjort. Jag gjorde som receptet under, resultatet blev lite beska chokladbollar som smakade lite som smör blandat med kako och llite havregryn, och ändå var det bara kako jag hade i extra av. 
 
Chokladbollar
200g        margarin 
2dl           socker 
2msk       vaniljsocker
2,5msk    starkt kallt kaffe 
3msk       kakao
6dl           havregryn 
 
Nu ska jag gå och fixa lite mellanmål om inte pappa vill börja med maten. 
 
XD Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0