Träningsabstinens!

 Hej! 
 
Tränade i tisdags som 3e dagen i rad, sen åkte jag till en kompis på eftermiddagen och sov där. På onsdagen tog vi en liten promenad till en parkering där vi skateade lite och jag lyckades så klat sätta foten på en hjulet och gjorde en snygg vurpa, inte en skråma efteråt, inte ens lite öm någon stans. De tolkar jag som att jag har fått upp en riktigt bra smidighet efter ett år hos kiropraktorn. 
 
Torsdagen blev en slapp dag, jag va jätte trött när jag gick upp och fick typ inte gjort någonting, vilket så klart ledde till att jag hade svårt att somna på kvällen. 
 
Idag där emot va jag hyfsat pigg när jag vaknade, så jag har hunnit med en del. Jag har diskat en maskin och tömt den och börjat fylla igen, handdiskat nästan allt som inte får köras i maskinen och även det är på plats i sina lådor nu, plus att jag har städat vardagsrums bordet så de e rent och fint nu med. Det blev även en stund framför datorn för att skriva lite på mitt personliga brev.
Nu har jag precis kört ett pass "Zumba flat abs", 2x10s "hitlers hund" och 10s "plankan", jag behöver verkligen min core-träning.
Börjar få träningsabstinenes de dagarna jag inte tränar, så ska bli skönt att jobba lite nästa vecka så att man har något att göra när man inte tränar, måste bara se till att inte tappa träningen för att man är "trött" när man jobbar. Nu får det vara slut med komentaren: Det är tillräckligt bra träning att jobba.
 
Här kommer före bilderna för min träning 
 
 
 
Nu ska jag duscha och sen sätta mig och räkna på den nya budgeten. 
 
XD Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0